Impulso PRO powstał z myślą o ekspertach jazdy terenowej i wymagających zawodnikach, którzy chcą wygrywać w każdym wyścigu gravelowym w którym biorą udział. Wyposażony w doskonały osprzęt Shimano GRX 820 i carbonowe koła Velomann Terbium, zaprojektowane z myślą o niezawodnej jeździe na szutrze.
Przeprojektowana przez Reparto Corse platforma Impulso lepiej odpowiada potrzebom wyczynowych zawodników gravelowych wymagających wydajności aerodynamicznej, niskiej masy i jak najlepszych własności terenowych. W nowej ramie zastosowane zostały doświadczenia pozyskane z projektów aerodynamicznego Oltre Pro i nowej generacji wszechstronnej Specialissima RC. W celu znacznej poprawy aerodynamiki wprowadzono pełną integracją widelca i główki ramy. Kształty rur w całej ramie zostały zoptymalizowane, ze szczególnym uwzględnieniem główki ramy, kierownicy i wspornika siodła. By zapewnić najwyższą wydajność, konstrukcja ramy Impulso jest celowo czysta, inspirowana smukłymi, aerodynamicznymi ramami maszyn szosowych. Nie ma żadnych dodatkowych mocowań dla toreb i wielu koszyków na bidon, ani innych wystających insertów które zwiększałyby masę lub opór. Rurki podsiodłowe w tylnym trójkącie mają wysmukły, łukowaty kształt by jeszcze bardziej zminimalizować masę ramy, poprawić jej aerodynamikę oraz komfort jazdy.
Impulso wykorzystuje progresywną geometrię ramy, zainspirowaną bezpieczną, stabilną wydajnością wyścigowych rowerów MTB. Charakteryzuje się krótszym mostkiem niż Specialissima RC ale też większym zasięgiem ramy. Obniżenie suportu wynoszące 70 mm daje rowerzyście maksymalną kontrolę i pozwala na doświadczenia bardziej agresywne jazdy. Pewne, pozbawione nerwowości prowadzenie na bardziej wyboistych odcinkach są możliwe dzięki dłuższemu rozstawowi osi wynoszącemu 1025 mm.
Przeprojektowana rama Impulso może pomieścić opony o szerokości do 42 mm, ale zastosowanie mniejszego rozmiaru daje więcej miejsca na błoto gdy warunki i trasa tego wymagają.
Sztyca wykorzystująca profil w kształcie litery D zapewnia większy komfort w siodle, w porównaniu do profilu NACA, perfekcyjnie sprawdzając się w rywalizacji w zróżnicowanym terenie.
CECHY
- rama i widelec z kompozytu węglowego
- wewnętrzne prowadzenie kabli
- kompatybilność z napędami 1x i 2x
- kompatybilność z mechanicznymi i elektronicznymi grupami napędu
- maksymalny rozmiar koronek: 46-52T (Shimano), 43-48T (SRAM)
- aluminiowy mostek i kierownica Velomann z flara 16°
- zestaw kół Velomann Terbium (1530 g)
- prześwit opon do 700x42C
- masa roweru 8,9 kg
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
- Rama materiał: Carbon Fiber Composite, mocowanie hamulca: Flat Mount 140/160 mm, mufa suportu: PressFit 86.5xø41 mm, tylna oś: Thru12 OLD (Over-Locknut-Dimension) x142 mm, hak przedniej przerzutki: Brazed-on Type, hak tylne przerzutki: SRAM UDH, max. kompatybilność koronek: 46-52T (Shimano) i 43-48T (SRAM), tolerancja opon: ETRTO 622-42 mm
- Widelec Bianchi Impulso Integrated Fork, materiał: Carbon Fiber Composite, mocowanie hamulca: Flat Mount 140/160 mm, oś: Thru12 OLD (Over-Locknut-Dimension) x 100 mm, tolerancja opon: ETRTO 622-42 mm, średnica rury sterowej: 1 1/8″”
- Stery Bianchi Custom Acros ICR (Internal Cable Rounting)
- Klamkomanetki Shimano GRX 820 ST-RX820
- Tylna przerzutka Shimano GRX 820 RD-RX820, max. tryb kasety 36T
- Przednia przerzutka Shimano GRX 820 FD-RX820
- Korby Shimano GRX 820 FC-RX820 48-31T, długość: 170 mm – XS/47-SM/51, 172.5mm – MD/55-LG/58, 175 mm – XL/61 cm
- Suport Shimano SM-BB72-41B, press fit
- Łańcuch Shimano CN-M7100
- Kaseta Shimano CS-HG710-12 speed, 11-36T, kompatybilność bębenka: HG11
- Hamulce Shimano Hydraulic Brake, BR-RX820
- Tarcze Shimano SM-RT70 IceTech, 160 mm (przednia&tylna), mocowanie: Centerlock
- Koła Velomann Terbium, na oponę, tubeless ready, średnica obręczy: 700C, materiał: Carbon, wysokość profilu: 30 mm, szerokość wewnętrzna: 25 mm, masa: 1530 g +/- 5% (przednie 720 g / tylne 810 g)
- Opony Pirelli Cinturato™ GRAVEL H Classic, 40-622 tan sidewall
- Mostek Velomann AICR Alloy Rise: -2°, średnica mocowania na rurze sterowej: 1-1/8″ (28.6 mm), średnica mocowania kierownicy: 1-1/4″” (31.8 mm), długość: 80 mm XS/47, 90 mm – SM/51, 100 mm – MD/55, 110 mm – LG/58, 120 m – XL/61 cm
- Kierownica Velomann Gravel ICR Alloy, Flare: 16°, głębokość (drop): 130 mm, zasięg (reach): 70 mm, średnica: 1 1/4″ (31.8 mm), szerokość: 400 mm – SX/47; SM/51, 420 mm – MD/55; LG/58, 440 mm -XL/61 cm
- Owijka La Spirale Ribbon, korkowa
- Sztyca Bianchi Custom D-Shape, offset: +20 mm (w tył), długość: 300 mm – SX/47, 350 mm – SM/51 i MD/55, 380 mm – LG/58; XL/61 cm, materiał: Epoxy – HM-HS Carbon Fiber Composite
- Siodło Velomann MITORA 149 Hyper, otwarta konstrukcja, pokrycie: hexagon, wypełnienie: pianka, skorupa: nylon carbon, pręty: carbon, długość: 250 mm, szerokość: 149 mm, masa: 190 g ± 2
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.