3T Exploro Racemax Boost Electric – GREY to idealny rower elektryczny all-road- do jazdy po szutrze i szosie.
Mimo baterii nadal jest lekki, zwinny i zapewnia ogromną frajdę.
Zasadniczo 3T zrobiło najszybszy rower szutrowy, ale SZYBSZY.
3T Racemax Boost umożliwia dłuższe przygody na szutrze, a jeśli zajdzie się taka potrzeba, może pomóc Ci dotrzymać kroku wszystkim szybszym znajomym, zarówno na szosie, jak i w terenie. Może również służyć jako rower do pracy: pomoże dotrzeć do biura bez pocenia się i wesprze w drodze powrotnej do domu.
Ideą roweru szutrowego 3T Racemax Boost było stworzenie przyjemnego i szybkiego roweru, wystarczająco zwrotnego do jazdy po szutrze i oczywiście bez silnika między pedałami. Pomogło to być superlekką maszyną jak na rower elektryczny, oferując płynne zwiększanie mocy i nie powodując oporu po wyłączeniu. Oczywistym wyborem był niestandardowy system elektryczny Mahle X-35 zaprojektowany dla 3T.
3 POZIOMY POMOCY
Firma 3T dostosowała silnik Mahle ebikemotion, aby mógł zapewnić super płynne zwiększanie mocy i zapewniać najbardziej naturalne odczucie pedałowania, Racemax Boost został zaprojektowany jako szuterowy e-rower dla prawdziwych kolarzy. Możesz zapomnieć, że jeździsz na rowerze elektrycznym i pomyśleć, że masz najlepszą formę w swoim życiu.
Trzy poziomy mocy są różnie skonfigurowane, aby jak najlepiej wykorzystać każdą możliwą sytuację:
ECO — superszybkie rozpędzanie się i stałe, niewielkie doładowanie w różnych zakresach prędkości, idealnie ustawione, aby nadążyć za grupą, gdy nogi są zmęczone i potrzebują odrobiny wsparcia.
MEDIO – większa pomoc przy podjazdach, przekształcanie trudnych ścieżek w łatwiejsze, pomaga pozostać z grupą zarówno na utwardzonych, jak i nieutwardzonych wspinaczkach.
TURBO — maksymalny poziom zapewni wielkie doładowanie, gdy wjeżdżasz w trudny teren, zapewnia super płynne, ciągłe zwiększanie prędkości w pełnym zakresie prędkości.
SZCZEGÓŁY I MATERIAŁY
– Rama: Exploro RaceMax – BOOST
– Silnik: Mahle ebikemotion X35 zapewniający naturalne wsparcie mocy do 250W w super lekkim opakowaniu
– Bateria: 250 Wh (opcjonalnie drugi akumulator pod rurą dolną)
– Włókno węglowe pre-preg, układ mieszanki o wysokim module / wysokiej wytrzymałości
– Kierownica: 3T Superergo PRO (XXS: 38cm – 51: 40cm – 54&56: 42cm – 58&61: 44cm)
– Mostek: Apt Stealth (XXS: 70 mm – 51: 80 mm – 54: 90 mm – 56: 100 mm – 58: 110 mm – 61: 120 mm)
– Przerzutka tylna: Shimano GRX z długim wózkiem RD-RX812
– Klamkomanetki: Shimano GRX
– Hamulce: hydrauliczne Shimano GRX tarczami 160mm na 6 śrub
Mechanizm korbowy: Shimano GRX tarcza 40T (XXS: 165mm – 51: 170mm – 54&56: 172,5mm – 58&61: 175mm)
– Kaseta: 11-biegowa Powerglide, 11-42T
– Koła: 3T Discus 45 | 40, tubeless ready
– Opony: Pirelli Cinturato Gravel, 700c, 37mm, tubeless ready lub Panaracer GravelKing TLC 700c 41mm, tubeless ready
– Siodło: Selle Italia Novus Evo Boost Superflow lub WTB SL8 (w zależności od dostępności)
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.