Velodrom jest jednym z oficjalnych sprzedawców rowerów Pinarello. Od lat nasi hiszpańscy przyjaciela ściśle współpracują z tą historyczną firmą z Treviso, dzięki czemu możesz mieć pewność, że Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybko.
Oczywiście oferujemy również doskonałą obsługę posprzedażową. Pinarello Dogma F Shimano Dura Ace DI2 R9200 Disc to przyszłość rowerów.
Velodrom nie idzie na skróty, staramy się oferować najlepszą obsługę klienta, bez względu na to, czego potrzebujesz.
Skontaktuj się z nami w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących produktów Pinarello i uzyskania najlepszej wyceny.
PINARELLO TO SZTUKA RÓWNOWAGI
Pinarello łączy doświadczenie, dobry smak i umiejętności by stworzyć idealny rower.
PINARELLO F TO IDEALNY ROWER DLA KAŻDEGO RODZAJU JAZDY I WSZELKIEGO RODZAJU TERENU:
Prawdziwi kolarze nie ograniczają się do jednego terenu – Twój rower musi wspinać się, zjeżdżać i sprintować z równymi możliwościami.
DOGMA — MOŻE POCHŁANIAĆ DROGĘ:
Może pędzić pod górę i zjeżdżać w dół, atakować na każdym zakręcie i pilnować, by liczył się każdy wat na końcowej prostej.
LICZBY, KTÓRE MOGĄ CIĘ ONIEŚMIELIĆ:
– 265 gramów mniej w porównaniu do poprzedniej modelu (kompletna rama tarczowa w rozmiarze 53)
– +12% sztywność ruchu
– +3,2% bardziej aerodynamiczna (wersja szczękowa)
– +4,8% bardziej aerodynamiczna (wersja pod tarcze)
– + 1,3 W zaoszczędzone przy 40 km/h
– + 2,6 W zaoszczędzone przy 50 km/h
INTELIGENCJA AERODYNAMICZNA – JAK ZYSKAĆ CENNE SEKUNDY:
Pinarello Dogma F ustanowiła imponujący standard wydajności aerodynamicznej, a dzięki zespołowi badawczo-rozwojowemu Pinarello udało się zredukować ważne punkty procentowe w nowej Dogmie F, co przekłada się na kluczowe sekundy na drodze.
NOWA SZTYCA I TITANIUM SPIDER:
Całkowicie nowy projekt i zastosowanie tytanu SLM (Selective Laser Melting) w procesie produkcyjnym od partnerów Pinarello Materialise, sztyca Dogmy F osiągnęła znaczną poprawę masy i aerodynamiki.
CARBON T1100 1K:
Włókno węglowe o wysokiej wytrzymałości i wysokim module sprężystości z opatentowaną technologią stopu Nano dla ekstremalnych osiągów.
TiCR:
Najnowocześniejsze wewnętrzne prowadzenie kabli jest najlepsze w całej branży rowerowej.
System pozwala zarówno na instalację bezprzewodowych oraz zestawów grup elektromechanicznych, jednocześnie całkowicie ukrywa przewody w kierownicy/wsporniku lub zintegrowanej kierownicy w celu poprawy osiągów aerodynamicznych.
PROFIL FLATBACK:
Ścięty profil aerodynamiczny zapewnia przewagę aerodynamiczną, zgodny z przepisami UCI 3:1.
Doskonałe właściwości aerodynamiczne i niski opór boczny na wiatr.
NOWY WIDELEC ONDA:
Pinarello zaprojektował dwa zupełnie różne widelce dla dwóch zupełnie różnych rodzajów hamulców.
Specyfikacja:
-
- Korba i zębatki: Dura Ace DI2 R9200
- Przednia przerzutka: Dura Ace DI2 R9200
- Tylna przerzutka: Dura Ace DI2 R9200
- Kaseta: Dura Ace DI2 R9200
- Łańcuch: Dura Ace DI2 R9200
- Suport: Dura Ace DI2 R9200
- Hamulce tarczowe: Dura Ace DI2 R9270
- Zintegrowana kierownica: MOST Talon Ultra Fast
- Owijka: MOST ULTRAGRIP evo 3mm BLACK
- Siodło: MOST Linx ULTRAFAST SUPERFLOW L Carbon Large 145mm
- Sztyca: Pinarello Aero Seatpost with 3D printed Titanium Top Seatclamp and bolts
- Zacisk sztycy: TwinForce, Titanium BoltsOpony: Pirelli Pzero Race 26mm (maksymalna dozwolona szerokość 28mm)
Koła: zależne od konfiguracji
Ośki: MOST Ultra Light Custom Axle 12×100 & 12×142, demontowane bez użycia narzedzi
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.