


CENNIK KOMPLEKSOWYCH USŁUG SERWISOWYCH
BIKE SPA
(zalecane co 1000km) 200zł
- Mycie detailingowe roweru (kwaśny pre-wash, ręczne usuwanie wypracowanego smaru z napędu, mycie ręczne niskociśnieniowe, osuszanie, dezynfekcja kokpitu i siodełka, pokrycie ramy i widelca warstwą antystatyczną)
- Kontrola stanu technicznego ramy i komponentów pod względem zużycia lub wad konstrukcyjnych
- Sprawdzenie wszystkich połączeń gwintowanych i ciasno-pasowanych
- Dokręcanie połączeń gwintowanych kluczem dynamometrycznym do właściwej wartości
- Sprawdzenie geometrii i prostowanie haka przerzutki
- Odtłuszczanie powierzchni hamulcowej (ranty obręczy lub tarcze hamulcowe) oraz oczyszczenie i zmatowienie okładzin ciernych
- Regulacja przerzutek i hamulców
- Kasowanie luzów
- Smarowanie łańcucha smarem rafineryjnym na mokre lub suche warunki
PRZEGLĄD
(zalecany co pół roku lub 5000km) 400zł
- Mycie detailingowe roweru (kwaśny pre-wash, ręczne usuwanie wypracowanego smaru z napędu, mycie ręczne niskociśnieniowe, osuszanie, dezynfekcja kokpitu i siodełka, pokrycie ramy i widelca warstwą antystatyczną)
- Kontrola stanu technicznego ramy i komponentów pod względem zużycia lub wad konstrukcyjnych
- Wymiana komponentów eksploatacyjnych np.: linki, pancerze, przewody, łańcuch, kaseta, opony, okładziny cierne itp (cena nie zawiera cen poszczególnych komponentów, możliwy również montaż części dostarczonych przez klienta)
- Serwis suportu, korby, oraz pedałów (demontaż korby, demontaż zębatek względem ramienia korby, czyszczenie, smarowanie powierzchni styku podzespołów, ponowny montaż)
- Serwis haka przerzutki tylnej (demontaż, czyszczenie, smarowanie przylgni, aplikacja kleju średnio-zrywalnego na połączenie gwintowane, prostowanie)
- Przy rowerach sterowanych mechanicznie (na linkach) serwis obejmuje smarowanie i polerowanie linek lub ich wymianę
- Przy rowerach z hamulcami hydraulicznymi serwis obejmuje wymianę płynu lub odpowietrzenie. Cena zawiera płyn hydrauliczny
- Przy rowerach z napędem sterowanym elektronicznie (Di2 / AXS / EPS) serwis obejmuje ładowanie baterii, update systemu, regulację przerzutek
- Sprawdzenie wszystkich połączeń gwintowanych i ciasno-pasowanych
- Dokręcanie połączeń gwintowanych kluczem dynamometrycznym do właściwej wartości
- Regulacja przerzutek i hamulców
- Odtłuszczanie powierzchni hamulcowej (ranty obręczy lub tarcze hamulcowe) oraz oczyszczenie i zmatowienie okładzin ciernych
- Kasowanie luzów
- Smarowanie łańcucha smarem rafineryjnym na mokre lub suche warunki
- Centrowanie kół i/lub sprawdzenie napięcia szprych z użyciem tensometru
- Wymiana lub uzupełnienie pasty do powierzchni roboczych z włókna węglowego, lub smarowanie w przypadku powierzchni z metalu.
KONSERWACJA
(zalecana raz w roku lub co 10 000km)
Rower na hamulcach obręczowych, sterowanie na linkach wierzchem, kokpit dwuelementowy 600zł
Rower na hamulcach tarczowych, sterowanie ukryte w ramie, kokpit zintegrowany 900zł
- Demontaż łożysk sterów, ich czyszczenie i smarowanie (lub wymiana) oraz smarowanie wszystkich powierzchni styku z innymi elementami pracującymi
- Demontaż suportu, czyszczenie (lub wymiana) i ponowny montaż z użyciem smaru/kleju średnio-zrywalnego/taśmy teflonowej
- Demontaż łożysk w piastach, ich czyszczenie i smarowanie (lub wymiana) oraz smarowanie powierzchni styku z innymi elementami pracującymi wraz z bębenkiem kasety z użyciem właściwych produktów smarujących
- Mycie detailingowe roweru (kwaśny pre-wash, ręczne usuwanie wypracowanego smaru z napędu, mycie ręczne niskociśnieniowe, osuszanie, dezynfekcja kokpitu i siodełka, pokrycie ramy i widelca warstwą antystatyczną)
- Kontrola stanu technicznego ramy i komponentów pod względem zużycia lub wad konstrukcyjnych
- Sprawdzenie wszystkich połączeń gwintowanych i ciasno-pasowanych
- Dokręcanie połączeń gwintowanych kluczem dynamometrycznym do właściwej wartości
- Odtłuszczanie powierzchni hamulcowej (ranty obręczy lub tarcze hamulcowe) oraz oczyszczenie i zmatowienie okładzin ciernych.
- Regulacja przerzutek i hamulców
- Kasowanie luzów
- Smarowanie łańcucha smarem rafineryjnym na mokre lub suche warunki
- Centrowanie kół i/lub sprawdzenie napięcia szprych z użyciem tensometru
- Wymiana komponentów eksploatacyjnych np.: linki, pancerze, przewody, łańcuch, kaseta, opony, okładziny cierne itp (cena nie zawiera cen poszczególnych komponentów, możliwy również montaż części dostarczonych przez klienta)
- Serwis suportu, korby, oraz pedałów (demontaż korby, demontaż zębatek względem ramienia korby, czyszczenie, smarowanie powierzchni styku podzespołów, ponowny montaż)
- Serwis haka przerzutki tylnej (demontaż, czyszczenie, smarowanie przylgni, aplikacja kleju średnio-zrywalnego na połączenie gwintowane, prostowanie)
- Przy rowerach sterowanych mechanicznie (na linkach) serwis obejmuje smarowanie i polerowanie linek lub ich wymianę.
- Przy rowerach z hamulcami hydraulicznymi serwis obejmuje wymianę płynu lub odpowietrzenie.
- Cena zawiera płyn hydrauliczny.
- Przy rowerach z napędem sterowanym elektronicznie (Di2 / AXS / EPS) serwis obejmuje ładowanie baterii, update systemu, regulację przerzutek.
- Wymiana lub uzupełnienie pasty do powierzchni roboczych z włókna węglowego, lub
smarowanie w przypadku powierzchni z metalu.
Uzupełnienie ubytków lakieru zaprawkami. Polerowanie lakieru.
CENNIK USŁUG POJEDYNCZYCH LUB DODATKOWYCH
- Kawa z ekspresu ciśnieniowego (doppio/americano/capuccino) 5zł
- Mycie detailing’owe roweru (kwaśny pre-wash, rozpuszczanie chemiczne i ręczne usuwanie wypracowanego smaru z napędu, mycie ręczne gąbką, spłukiwanie niskociśnieniowe, osuszanie, dezynfekcja kokpitu i siodełka, pokrycie ramy i widelca warstwą antystatyczną) 50zł
- Regulacja napędu ze sprawdzeniem geometrii haka przerzutki i dokręceniem komponentów 100zł
- Regulacja hamulców (ustawienie i resetowanie zacisku, regulacja klamki i sterowania) 60zł
- Odpowietrzanie hamulca wraz wymianą lub uzupełnieniem płynu hydraulicznego 60zł
- Kasowanie luzu w jednym miejscu 30zł
- Centrowanie koła z obręczą aluminiową z nyplami wierzchem 50zł
- Centrowanie koła carbonowego z nyplami wierzchem oraz sprawdzeniem napięcia szprych 100zł
- Centrowanie koła z nyplami krytymi w obręczy (zawiera wymianę taśmy TLR) 150zł
- Zaplatanie koła z obręczą aluminiową 100zł
- Zaplatanie koła z obręczą z włókna węglowego 200zł
- Wymiana dętki lub opony 30zł
- Wymiana dętki tylnego koła w rowerze miejski typu „Omafiets” (zabudowany napęd, piasta wielobiegowa) 100zł
- Serwis koła Tubeless (wymiana płynu uszczelniającego, taśmy, wentyla, łatanie opony) 100zł
- Zestaw Tubeless na dwa koła (Taśma, wentyle, płyn uszczelniający, montaż) 200zł
- Dolanie płynu uszczelniającego Tubeless przez wentyl 40zł
- Wymiana szytki z taśmy na taśmę (zawiera taśmę tufo) 70zł
- Wymiana szytki ze starego kleju na nowy klej (Zawiera klej Vittoria Mastik’one) 200zł
- Wymiana szytki ze starego kleju na taśmę (Zawiera taśmę tufo) 150zł
- Klejenie szytki na taśmie (zawiera taśmę tufo) 100zł
- Klejenie szytki na kleju (Zawiera klej Vittoria Mastik’one) 140zł
- Wymiana owijki dostarczonej przez klienta 50zł
- Naprawa gwintu koszyka na bidon lub wymiana nitonakrętki 50zł
- Serwis bębenka na łożyskach maszynowych 50zł
- Serwis bębenka na łożyskach kulowych 100zł
- Wymiana jednego elementu (np przerzutka, manetka, dźwignia itp.) wraz z regulacją 100zł
- Wymiana ramy i widelca + rower używany patrz: Konserwacja
- Montaż roweru od ramy i widelca + używane komponenty patrz: Konserwacja
- Montaż roweru od ramy i widelca + nowe komponenty 500zł
- Montaż roweru z kartonu dostarczonego od producenta (Przykręcenie kokpitu, koła, sprawdzenie połączeń, regulacja) 150zł
- Smarowanie łańcucha woskiem CeramicSpeed UFO Drip bez mycia łańcucha +30zł
- Serwis łożyska ceramicznego suportu lub piasty koła (czyszczenie, odtłuszczanie,
- smarowanie All-round lub LongLife – bez demontażu) +60zł
- Smarowanie kółek wózka przerzutki CeramicSpeed +30zł
- Oklejanie ramy i widelca folią PPF bezbarwną połysk/mat w newralgicznych miejscach (około tydzień) 1230zł
- Oklejanie całej ramy i widelca folią PPF bezbarwną połysk/mat (czas realizacji 1-2 tygodnie) 2460zł
- Wypożyczenie walizki transportowej na rower szosowy 300zł/tydzień
- Naprawa ramy lub komponentu z włókna węglowego z lakierowaniem (2-4 tygodnie) 1000zł/1miejsce
- Kosztorys naprawy roweru 300zł
- Zdjęcia sprzedażowe roweru wraz z przygotowaniem opisu technicznego i wyceną 100zł
- Roboczogodzina serwisu w sytuacjach nietypowych rozliczanych czasowo (konsultacje) 250zł/r-g
- Montaż akcesoriów zakupionych w sklepie Velodrom Katowice GRATIS
- Usługa Express (poza kolejką Kalendarza Zleceń) +50%
REGULAMIN SERWISU
- Przyjmujemy brudne rowery, lecz nie zawsze da się pracować z brudnym sprzętem, wtedy do prostej regulacji może zostać naliczona cena mycia
roweru. - Jeśli zostało wydane potwierdzenie przyjęcia roweru do serwisu, odbiór jest możliwy jedynie po okazaniu potwierdzenia.
- Udzielamy gwarancji rozruchowej na wykonane usługi:
-Centrowanie kół 14 dni
-Przegląd, Konserwacja, Montaż roweru 30 dni
-Folia PPF 30dni (CarSpa Katowice)
-Naprawa ramy lub elementów z włókna-węglowego Dożywotnio (Carbon-Tech Zembrzyce) - Ww. gwarancja traci ważność w momencie kiedy użytkownik umyje rower wysoko-ciśnieniowo (Myjnia ręczna samochodowa) lub rower upadnie.
- Usługi realizowane są wg Kalendarza Zleceń lub innych ustaleń (czas dostawy komponentów itp.).
- Informujemy o wykrytych w trakcie serwisowania kosztach dodatkowych powyżej 50zł.
- Sprzęt (Ruchomości) pozostawione w obiekcie (Serwis i sklep Velodrom Katowice) na okres dłuższy niż 1 m-ce przechodzi na własność Velodrom Katowice S.C.
- W przypadku Sprzętu gotowego do odbioru po wykonanej usłudze, pozostawionego na okres dłuższy niż 7dni (od daty skutecznego poinformowania) będzie naliczana kwota magazynowania w suchym, monitorowanym i ogrzewanym pomieszczeniu w cenie 100zł za każdą rozpoczętą dobę.
- Pozostawienie roweru i zlecenie usługi na serwisie oznacza akceptację regulaminu.