Zacierając granice między szosą i gravelem, Rover może być Twoim rowerem uniwersalnym.
IDEALNY, GDZIEKOLWIEK NIM ZAJEDZIESZ
Chcesz mieć jeden rower na asfalt i szutr? To jest to. Zamiast tworzyć niezgrabnego SUV-a, zaprojektowaliśmy maszynę rajdową. Szybki, zwinny, lekki i nienaganny w obsłudze.
Główny trójkąt Rovera składa się z rur zaprojektowanych dla modeli Spectre i Scalatore. Dolne widełki są specyficzne dla tego modelu, ponieważ ta część musi wytrzymać dodatkowy nacisk na bardziej wymagających powierzchniach.
NIEZNISZCZALNE RURY
Rury kompozytowe z włókna węglowego są podstawowym materiałem konstrukcyjnym każdej ramy Festka.
Wyprodukowane zgodnie ze standardami technologicznymi w przemyśle lotniczym, rury te łączą rowery Festka z nowoczesnymi odrzutowcami. Każda rura wykonana jest z jednego ciągłego włókna węglowego, co eliminuje pęcherzyki powietrza, szwy i łączenia włókna. Technologia maszynowa zautomatyzowanego osiowego układania włókien (AFL) CNC zapewnia niezrównaną jakość każdej produkowanej rury. Możliwość tkania rur z pojedynczych włókien daje niemal nieograniczone możliwości projektowania inżynieryjnego i pozwala zoptymalizować rury do praktycznie dowolnych specyfikacji.
DWA W JEDNYM
Wszystkie modele Festki wyróżniają się wyjątkową sztywnością i komfortem, dlatego Festka chciała zachować te cechy nawet w terenie. Większość rowerów gravelowych nie spełnia swoich wymagań pod względem osiągów. W poszukiwaniu coraz większych opon projektanci poświęcają przenoszenie mocy. Celem Festki było zaprojektowanie roweru, który będzie działał bez kompromisów, zarówno na drodze, jak i w terenie. Rama Rovera może konkurować z najlepszymi dostępnymi ramami szosowymi. Jazda na rowerze wyposażonym w koła szosowe, jest dokładnie taka,
jakiej można oczekiwać od najwyższej jakości roweru szosowego.
Festka nie zapomniała o potrzebach bikepackerów, dla których Rover byłby pod wieloma względami idealną platformą.
Widelec wyposażony jest w gwintowane uchwyty, dzięki którym rowerzyści mogą wyposażyć rower w błotniki lub bagażnik na torbę. Pochylona górna rura i pozycje koszyków na bidon są również zaprojektowane tak, aby pomieścić torbę wewnątrz ramy. I oczywiście możliwe jest również przymocowanie torby do sztycy.
CORE
Podstawa nie oznacza nudy! Te podstawowe malowanie pokazuje dumę Festki – niesamowity wzór włókien carbonowych. To chyba najbardziej typowy wygląd ramy Festka.
CORE 1
RAW CARBON + SEAWEED (mat)
CORE 2
RAW CARBON + COPPER (mat)
CORE 3
RAW CARBON + ABSOLUTE BLACK (mat + błyszczące logo)
SPIRIT
Ta grupa malowań stawia na kolorystykę. Wybór jest eklektyczny, ale wszystkie trzy malowania oferowane na ten rok mają ducha, który według nas powinna zawierać każda Festka.
SPIRIT 1
SIERRA BEIGE + RAW CARBON + FRENCH ROAST (mat)
SPIRIT 2
MYSTERY RED + RAW CARBON + ABSOLUTE BLACK (połysk)
SPIRIT 3
INDIGO BLUE + RAW CARBON + PORNSTAR PINK + SNOW WHITE (połysk)
SIGNATURE
Rodzina malowań Signature to zbiór wyjątkowych, niepowtarzalnych projektów z przeszłości Festki, które naszym zdaniem zasługiwały na ponowne życie. Kombinacje kolorów są dostępne wyłącznie do 2022 roku.
MUMMY
ABSOLUTE BLACK + MANCHESTER GREY + VEGAS GOLD (mat)
DOTS’N’STRIPES
ABSOLUTE WHITE + RAW CARBON + GEMSTONE TONES (połysk)
FLOYD
RAW CARBON + SNOW WHITE + RAINBOW (połysk)
KOLOR NIESTANDARDOWY
Jeśli podobają Ci się podstawowe projekty Festki, ale masz inne preferencje kolorystyczne, nie ma problemu. Gotowe projekty zostaną wykoname w wybranym przez Państwa kolorze.
PERSONALIZACJA
Rower jest Twój, więc umieść na nim swoje imię lub pseudonim. A dlaczego nie uczynić tego naprawdę swoim, dodając logo lub motto, które Cię motywuje lub mówi coś o Twojej postawie.
NIESTANDARDOWA GEOMETRIA
Rama, która idealnie do Ciebie pasuje, zapewni nie tylko maksymalny komfort jazdy. Będzie też świetnie wyglądać z odpowiednią długością mostka, właściwą ekspozycją sztycy i bez brzydkich podkładek.
ISP
Zintegrowane sztyce zmniejszają gramy i zwiększają sztywność.
SPECYFIKACJA
Mufa suportu: PF 86,5/41 mm
Widelec: COLUMBUS Futura Gravel 1 1/4
Średnica główki: 44 mm
Zacisk przedniej przerzutki: 34,9 mm
Średnica sztycy: 31,6 mm
Kompatybilność przerzutek: mechaniczne, EPS, Di2, eTap
Maksymalny prześwit opon: 40mm (szerokość mierzona)
Maksymalny rozmiar tarcz hamulcowych: 140 mm tył, 160 mm przód
Waga: ok. 980 gramów
Frameset nie zawiera mostka (można dokupić osobno).
Termin wykonania ramy: ~6 miesięcy.
Rama występuję w gotowych rozmiarach: XXS, XS, S, M, L, XL, XXL
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.