Siedmiowarstwowa, lekka dętka z termoplastycznego poliuretanu dla rowerzystów zorientowanych na osiągi. Dętki są bezbarwne, aby dodatkowo zapewnić najwyższą jakość materiału i zapobiec problemom z zatrzymywaniem powietrza spowodowanym niedoskonałościami powierzchni związanymi z barwnikiem. Każda dętka ContiTPU jest poddawana kontroli jakości po produkcji.
-
- ETRTO: 25-622 do 35-622
- Rozmiar: 28″
- Materiał: Kompozyt (TPU)
- Typ zaworu: SV/Presta 60 mm
- Średnica zewnętrzna: 6,5 mm
- Waga: 35g – możliwe odchylenia
- Kompatybilność: Nadaje się do rowerów z hamulcami tarczowymi.Cechy:
- Lekka dętka TPU
- Niski opór toczenia
- Trzpień zaworu lekko zwęża się dla lepszego dopasowania do obręczy
- Mały rozmiar
- Zdejmowany rdzeń zaworu
- Łatwa do naprawy
Zawartość:
- 1 x Continental TPU 28″
- 2 x Continental patches (łatki)
Najwyższa klasa TPU o grubości mikrometrów rozmieszczona w siedmiu szczelnych warstwach maksymalizuje hermetyczność i trwałość. Dętki są niebarwione, aby dodatkowo zapewnić najwyższą jakość materiału i zapobiec problemom zatrzymywania powietrza spowodowanym niedoskonałościami powierzchni związanymi z barwnikiem. Każda dętka ContiTPU jest sprawdzoną pod względem jakości. Podstawa zaworu ma lekko stożkowy kształt, aby poprawić dopasowanie do obręczy koła i zmniejszyć niepożądane ruchy, podczas gdy zawór jest wewnątrz gwintowany, aby umożliwić użycie przedłużeń zaworu lub zamiennego rdzenia zaworu.
Wskazówki bezpieczeństwa i montażu:
- Dętki TPU nigdy nie mogą być używane w połączeniu z hamulcami tradycyjnymi (obręczowymi). Nadmierna ekspozycja na ciepło może prowadzić do nagłej utraty ciśnienia powietrza.
- Użyj odpowiedniej taśmy obręczowej, aby chronić dętkę TPU. W przeciwnym razie może zostać uszkodzona.
- Podczas montażu dętki TPU nie mogą być napompowane powyżej 0,3 bara. Nadmierna inflacja podczas tej części procesu może nadmiernie rozciągnąć dętkę i sprawić, że będzie ona bezużyteczna.
- Upewnij się, że otwór zaworu w obręczy ma prawidłową średnicę. Jeśli otwór zaworu jest zbyt duży, zawór może się skręcić lub ścinać.
- Zwróć szczególną uwagę podczas montażu dętki. Zawsze upewnij się, że rura lub zawór nie jest uwięziony, skręcony lub uszkodzony.
- Dętki TPU nigdy nie mogą być ponownie używane z mniejszą oponą! Jeśli montujesz mniejszą oponę, konieczne jest użycie nowej dętki.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.